Поради класовода батькам
•
Навчаючи дитину калiграфiчно писати, необхiдно враховувати її iндивiдуальнi
особливостi: нахили, особливостi зору (короткозорiсть, далекозорiсть),
вiдхилення в моторицi (тремтiння пальцiв, посмикування руки пiд час письма i т.
iн.).
•
Кожне заняття починається з перевiрки правильностi сидiння дитини, положення
ручки або олiвця в руцi, розмiщення зошита на партi або столi та його
перемiщення пiд час письма. Це сприяє профiлактицi порушення постави i зору
дитини, пiдвищенню працездатностi, формуванню правильного та швидкого письма.
•
У процесi занять звертайте увагу на те, наскiльки чiтко дитина обводить контури
фiгур, лiнiї вiзерункiв, малює i пише злiва направо.
•
Пiд час роботи над написанням лiтер звернiть увагу дитини на елементарний склад
букв, допоможiть їй видiляти найпростiшi графiчнi одиницi, проведiть ритмiчне
прописування цих елементiв спочатку в повiтрi, а потiм за допомогою ручки.
•
Орiєнтуйте маленьких школярiв на правильне з’єднання букв у складах, на
дотримання нахилу пiд час написання букв i слiв.
•
Навчайте дiтей писати чисто, без помарок, не заходити на поля, не обводити
букви двiчi. Таке письмо сприятиме вихованню охайностi, працьовитостi,
сумлiнностi та старанностi у виконаннi будь-якої роботи.
•
Виконуючи з дитиною роботу з написання слiв, нагадуйте їй про лексичне значення
слова та необхiднiсть дотримуватися правил орфографiї.
•
Через кожнi 7 - 10 хвилин роботи з прописами необхiдно проводити
фiзкультхвилинки тривалiстю 1,5 - 2 хвилини, а також спецiальнi пiдготовчi
вправи для розвитку пальцiв, кистi, передплiччя руки.
•
Формування графiчних навичок — процес складний i тривалий. Дитина, зображуючи
найпростiшi елементи тiєї чи iншої букви, докладаї максимум зусиль, емоцiйно
переживає свої невдачi. Тому необхiдно враховувати настрiй дитини, вчасно
приходити їй на допомогу.
•
Не забувайте похвалити дитину, заохотити її стараннiсть.
•
Ваша постiйна увага, пiдтримка та активна допомога в оволодiннi навичками
письма нададуть дитинi впевненостi у своїх силах i можливостях.
Джерело: http://teacher.at.ua/
|