Гаврилюк Лариса Дмитрівна.  Спеціалізована школа № 7 ім.  М.Т. Рильського м. Києва


Меню сайту

Наш дружний і веселий 1-А клас!

Кодекс честі нашого класу

Правила поведінки

Форма входу
Наша школа


Сайт спеціалізованої школи №7 ім. М.Т.Рильського


Покликання бути вчителем

Перемога в номінації "Учитель року"

Перший раз у перший клас


Календар
«  Листопад 2013  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
Архів записів



Батькам


Поради школярикам

Поради класовода батькам

Батькам другокласників


Пошук
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0


Вітаю Вас, Гість · RSS 03.05.2024, 19:44

Головна » 2013 » Листопад » 6 » Батьки‚ чи готові ви до школи?...
22:35
Батьки‚ чи готові ви до школи?...

      В дошкільному дитинстві відбувся інтенсивний розвиток усіх пізнавальних психічних процесів, які в подальшому виступають першоосновою успіху дитини в школі‚ і найбільша роль у цей період в розвитку та становленні дитини належить батькам. Саме вони мають забезпечити своєму малюку найбільш сприятливі умови для розвитку і серйозно «працювати» в цьому напрямку, якомога частіше спілкуючись з дитиною. Чим раніше починається така взаємодія батьків з дітьми‚тим краще‚але хочемо зазначити: ніколи не пізно почати таку батьківську «роботу».

 «Як можуть батьки допомогти дитині вчитися ?»

      Окреслимо кілька конкретних порад‚ які хоча й не охоплять цього багатогранного питання, але все ж таки допоможуть дорослим.

1.   Для дитини Ви — зразок мовлення, адже діти вчаться мови‚ наслідуючи, слухаючи, спостерігаючи.Ваша дитина обов’язково буде говорити так‚ як Ви.

2.   Дитина успішніше засвоює мову в той момент‚ коли дорослі слухають її‚ спілкуються з нею‚ розмовляють. Виявляйте готовність слухати. Якщо роль слухача Вас втомлює, якщо Ви поспішаєте, не забувайте: терпіння, виявлене Вами зараз  суттєво полегшить ваші проблеми в майбутньому.

3.   Приділяйте дитині якомога більше часу. Саме в шкільні роки закладаються основи впевненості в собі та успішного мовного спілкування поза сім’єю. Від ступеня раннього мовного розвитку залежатиме подальший процес росту дитини в школі.

4.   Не забувайте, що мова та мовлення краще розвиваються в атмосфері спокою‚ безпеки та любові.

5.   У кожної дитини свій темперамент,свої потреби, інтереси, симпатії та антипатії.

6.   Допомагайте дитині розвивати дрібну моторику м’язів руки‚ аби їй було легше опановувати письмо. Для цього необхідно багато вирізати‚ малювати, зафарбовувати, будувати, складати невеликі за розміром деталі‚ зображення тощо.

7. Допомагайте дитині осягнути склад числа. Немає необхідності, щоб дитина механічно могла лічити до 100 і більше. Нехай вона рахує до 10—20, але їй вкрай необхідно розуміти і знати‚ з яких чисел можна скласти 5, а з яких — 7 тощо. Це є основою понятійного розуміння основ арифметики, а не механічного запам’ятовування.

8. Працюйте з дитиною над розвитком її пам'яті, уваги‚ мислення. Для цього сьогодні пропонується багато ігор‚ головоломок, задач у малюнках, лабіринтів тощо в різних періодичних та інших виданнях для дітей.

9. Запровадьте для дитини вдома єдиний режим і дотримуйтеся його виконання обов'язково (всі члени родини).

10. Дитина повинна мати вдома певне доручення і відповідати за результат його виконання.

11. Необхідною умовою емоційно-вольового розвитку дитини є спільність вимог до неї з боку усіх членів родини.

12. Не завищуйте і не занижуйте самооцінку дитини. Оцінюйте її результати адекватно і  поводьте це до її відома.

Переглядів: 1026 | Додав: vchutel | Рейтинг: 5.0/2
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Copyright MyCorp © 2024
Конструктор сайтів - uCoz